Religionskrig eller bandekrig tilsat hip-hop

Af Kathrine Lilleør 191

Homofobi er grunden til, at Tingbjergpræsten blev fordrevet fra sin bolig. Nogle af de unge drenge råbte skældsord efter den homoseksuelle præst. Siden chikanerede de ham, så han måtte flytte og søge orlov. Kombinationen af formodede tilråb, nej, mere konkret, bare det faktum, at præsten er homoseksuel og altså kristen præst lagt i forlængelse af, at de fleste bandedrenge i Tingbjerg har muslimsk baggrund, har fået DF’ere til at kalde Tingbjerg-uroen for ”religionskrig” i stedet for ”bandekrig”.

Det er en radikalisering fra DF’s side. ”Religionskrig” er så meget værre end bandekrig, for religionskrige er notorisk uløselige. Nuvel, hvis der virkelig er tale om religion mod religion, muslim mod kristen i Tingbjerg, så må man vel sige det lige ud. Men, hvad hvis det faktisk er forkert? En overdrivelse, der i sig selv opfordrer til hade-tale. Ikke bare mod kriminelle bandemedlemmer, men nu også mod muslimer, sådan i al almindelighed.

Man kan selvfølgelig ikke udelukke, at der et par af drengene, der under deres bandekasketter også mener, at de er hellige krigere. Men jeg tror det ikke. De ligner nogle, der er tættere på hip-hop-miljøet end på moskeerne.

Hvordan er det nemlig lige, at det forholder sig med hip-hopperne og de homoseksuelle? Ja, for bare et par dage siden, havde jeg ikke fundet på at spørge sådan. Det er, synes jeg, et miskrediterende spørgsmål. En grovhed at forestille sig, at man kan have noget imod homoseksuelle. Men så gik jeg forbi et af mine teenageres tv og bemærkede, at ”Dagens mand” på TV2 forleden var en mand, der gerne ville date en anden mand. Dagens mand hed Martin Jakobsen, og han gik glad ud af studiet hånd i hånd med en køn ung mand i en smart sort lårkort kjole. Så langt så udmærket.

I dag læser jeg imidlertid i en avis, at Martin Jakobsen aldeles ikke er homoseksuel. Han lod bare som om i protest mod homofobien i hip-hop-miljøet. Martin Jakobsen er selv hip-hop-sanger, og han blev provokeret af, at han har skulle høre på, at man er færdig i hip-hop-miljøet, hvis man springer ud som bøsse. Jakobsen forklarer, at ordet ”bøsse” er et skældsord i hip-hop-kulturen, og det ville han gøre op med, derfor det lidt mærkelige tv-stunt.

Her forlader vi skyndsomst TV2’s overfladiske date-program, og skal bare nøjes med at konstatere, at den musikkultur, der ligger tættest på bandedrengene er netop hip-hop-genren, og den er altså ofte homofobisk. Om det så er fordi, at det er drenge med muslimsk homofobisk baggrund, der præger hip-hop-sangene, skal jeg ikke gøre mig klog på. Jeg skal bare nøjes med at konstatere, at der trods alt er forskel på at være i krig med drengebander med en særlig musikkultur eller en hel religion.

For en uges tid siden blev en ung særdeles lyshåret mand interviewet på gaden i Tingbjerg. Han brød sig ikke om præsten. Der var også noget med, at præsten var homoseksuel, sagde den karseklippede. Og så var han jo selv uden om det, kunne man forstå. Den unge mand lignede ikke en med muslimske rødder. Han lignede en lidt for bleg 18. generationsdansker, der kunne have godt af at fylde sine ører med andet end hip-hop.

191 kommentarer RSS

  1. Af jens holm

    -

    ANJA JENSEN.

    Dit 25. oktober 2009 kl. 22:56 :

    I mit lille univers er der mindst adskilte dele.

    1) De vi allerede har og har lovhjemmel til at bo og leve deres liv her.
    2) De som gerne vil og
    3) Hvordan vi ter os rundt om i verden.

    Når Du taler om Vi, så er VI ikke mig. Oveni så er indvandrere en meget blandt skare, hvoraf hovedparten er helt i orden.

    I mangt og meget gungrer Du bare derudaf som om Du selv havde burkaen og dens allerværste symbolværdier i højsædet.

    Lige oppe over henviser Du tydeligvis til de mest extreme og hæmningsløse m.h.t. fri indvandring. Men der er i høj grad ret mange mellem ydersynspunkterne. Man må da selv være et stykke langt ude, når man for mindre end en måned siden atter måtte holde nogle nazier ude af partiet. Det er sandelig hygge i de kredse.

  2. Af jens holm

    -

    Jeanne Lepiniotis.

    Ja, men hovedårsagen er, man selv vil have meget få børn. Hvorfor så det. Er det pga muslimske fare eller hvad.

    Det er samme sag i de fleste EU-lande og også Rusland.

    De fremskrivninger er knapt så exponerede, som din propagandaside påstår er den skinbarlige sandhed.

    Måske havde vi været lidt flere hvis, vi ikke havde haft første og anden verdenskrig og millioner var udvandret.

  3. Af Christian Toffini

    -

    Til: Jens holm.

    Jamen så siger jeg, endnu mere lort den 2 vej.
    De tal du henviser til, er voldsomt fejlagtige.

    Bl.a. i flere gennemgribende efterundersøgelser
    af DTS´s taludnyttelse, kommer man fx. frem til,
    hvordan DST, i deres 08 rapport, stort set kun
    gør brug af indvandre – efterkommer begreber
    -ne, stammende fra 91, med dertil ophobet fejl.

    Man skriver bl.a., hvordan rådata, hele genera
    -tioner, samt neutraliserede, medregnes som
    danske, og derved forskubber billedet dobbelt.

    De påstået 1,9 børn pr. gennemsnits Dansk kvinde
    , kommer man således frem til er 1,2 – 1,3, når
    alle korrugeringer medtages, samt hvordan den
    musl. føderates snit ligger i området 3,5 børn.

    Endvidere ses også hvordan mediernes manglende
    tæft, har skabt håbløse artikler om, at DKére,
    skulle få flere børn end tidl, vs. musl. færde.

    Fx. blev kultursociolog Connie C. Christiansens,
    arbejde, mistolket af medierne, hvor bl.a.
    Berlinske´s Linda Corfitz, må siges at være en
    af de slemmeste overhovedet, da dennes pure
    artikler, (på bl.a. ovennævnte grundlag), kom
    frem til, at DKérne får flere børn, og i andre
    artikler, at indvandrene (musl.) får færde. GAK.

    Til mediernes mistolkning, udtrykte Claus Woll,
    fra kbh. statistiske kontor, hvordan man ikke
    mente her vær dækning for mediernes konklussion.

    Igen ses Berlinske´s Linda Corefitz, at gå
    endnu i mistolkningen, end fx. DR, og andre.

    Endvidere har søndagsavisen gennemgået samme ra
    -pport, og således kunne konkluddere, at musl.
    efterkommere, sku få FLERE børn end deres foræl
    -dre, altså det diamentralt stik modsatte.

    Nu kan du læse de nedenstående links, og helt
    væsentligt, nærlæse, så du ad den vej, kan se
    hvordan man fremlægger sine beregningsmetoder,
    samt undervejs, anføre HVOR bl.a. DST fejler.

    Her bare et link. “se forudsætninger”
    http://danmark.wordpress.com/2009/05/

  4. Af Christian Toffini

    -

    Til. Jens holm.

    PS. Som nævnt til at begynde med, er forskellen
    så stor, at man slet ikke behøver denne tal leg.

    Lidt hurtigt sagt, ved du da godt hvordan det
    stort set umuligt at finde en en muslimsk
    faml., hvor her kun er et eller to børn.

    Mig bekendt ligger fx. Palæstinænsernes fødsels
    -rate, på godt 5,5 børn i snit, Somalierne 6,2,
    Tyrkerne (reelt kurdere), – som vi har flest af,
    ca. 2,75 børn i snit.

    Allerede tilbage i 01, havde fx hvert fjerde
    fødte barn i fx. Brøndny kommune, indvandre bg.

    Og endelig.. Godt nók er den musl. indvandring
    for meget, men dog ikke så enorm som du vil
    gøre den til, når du mener øgningen alene,
    kommer fra netop faml. sammenføringer mv.

    Nej, den store (mentale) indvandring, kommer
    indefra.

  5. Af Dorte Sørensen

    -

    Hvorfor denne ustandselige hetz, frygt og mistænkeliggørelse mod muslimerne?
    Er det fordi det er DF bedste kort for at få vælger tilslutning?
    Jeg ville håbe at vi i Danmark havde flere som politimanden Kaj Vitrup (eller hvordan navnet staves). Han indledte på tidligere justitsminister Frank Jensen foranledning et samarbejde med organisationer, der ville demonstrer op til EU-topmødet i 2002. Dette store forarbejde viste sig at bære frugt med ingen uroligheder ved det nævnte topmøde i København.
    Nu går OVK den helt anden vej og vil skærpe politiets værktøjer mod demonstranter og disse nye muligheder skal bibeholdes i fremtiden så almindelige faglige blokadevagter nu bliver kriminaliseret

  6. Af Kristian Andersen

    -

    # Anja Jensen
    25. oktober 2009 kl. 22:56

    Kristian Andersen
    # Anja Jensen
    25. oktober 2009 kl. 14:27

    Ja det er åbenbart dit eneste argument. Både overfor dem som ikke deler dine DF synspunkter og alle danskere af anden etnisk herkomst som du så blindt hader. Desværre lille Anja. Jeg flytter ikke. Jeg bliver og bekæmper folk som dig med Demokratiske midler!

    min “gode” mand
    Jeg stemmer godt nok venste :D
    Hvordan vil du bekæmpe patier du ikke er enige med, når dit eget ligger på spærregrænsen G
    Du slår huller i luften. Et stort flertal i befolkningen er imod muslimsk indvandrig. Vi har ikke ligefrem haft gode erfaringer med dem!! Det har Holland, Sverige, Norge, Finland, Italien, Spanien, England, USA, Rusland, Frankrig eller for den sags skyld kina heller ikke!!!

    Din retorik minder ellers meget om DF’s. Men du stemmer på venstre. Lige børn leger bedst. Venstre er efterhånden fusioneret med DF og det’s værdier. Same story!

  7. Af V Pedersen

    -

    Kan du ikke lige linke til det lovforslag der vil kriminalisere lovligt varslede blokader Dorte S?

  8. Af Dorte Sørensen

    -

    V Pedersen
    Det er Lømmelpakken, der skal til 1. behandling i denne uge jeg tænker på. Hvis den bliver vedtaget som den foreligger i dag vil den også ramme almindelige faglige blokadevagter og gøre dem kriminelle.
    Mit håb er at Brian Mikkelsen tænker sig om og trækker Lømmelpakken samt tager Terrorlovene op til en kritisk gennemgang, i stedet at gøre folks ytringsfrihed endnu mere tvivlsom ved at give politiet lov til vilkårlige forebyggende anholdelser mv. Det var ting om vi tidligere kritiserede Østblokken for.

  9. Af Kristian Andersen

    -

    Dorte Sørensen

    26. oktober 2009 kl. 08:49
    Mit håb er at Brian Mikkelsen tænker sig om og trækker Lømmelpakken samt tager Terrorlovene op til en kritisk gennemgang, i stedet at gøre folks ytringsfrihed endnu mere tvivlsom ved at give politiet lov til vilkårlige forebyggende anholdelser mv. Det var ting om vi tidligere kritiserede Østblokken for.

    Hvornår har du sidst set en Politiker tænke sig om inden et forhastet forlsag bliver vedtaget? Dette er som så mange andre forslag rent signalpolitik. Evig valgkampsflæsk med laveste fællesnævner!

  10. Af Anja Jensen

    -

    Kristian Andersen

    Din og Jens Holms retorik lyder som de krænkede fanatikere hos Islamisk trossamfund.
    “I danske skal onskulle at i overhuvedet eksistere”

    Hvor kommer alt jeres selvhad fra ?

    Gør lige os andre en tjeneste.
    kræng underlæben op over hovedet og synk en gang!

  11. Af jens holm

    -

    Christian Toffini.

    Igen taler Du så om de indvandrede forældre. Sådan havde vi også en periode efter anden verdenskrig med de såkaldte store overgange, der nu sommetider bliver kaldt for en ældrepukkel.

    Jeg taler/skriver om moderne nystiftede familier, atltså børnene af dette boom.

    De procentsatser, Du rigtigt nok nævner, har været kostant faldene. Jeg kan godt genkende hvem der har fået flest og mindst i indvandrergrupperne.

    Og ja, der er store problemer. De en så koncentrerede i dele af det sociale byggeri. Det var de også, da der boede dobbelt så mange i de københavnske brokvarter.

    Nu har vi så importeret en mængde både økonomisk og social fattigdom, hvorfor disse kvarterer i storbymiljøerne har fået et ekstra tilskud.

    Men det er ikke nyt. De samme gamle kvarterer var jo også røde og ofte urolige, da S og kommunisterne i ærkedansk variant huserede.

    Det grundlæggende, man ikke ønsker at fatte og løse er, at man løfte disse befolkningsgrupper op, hvis man vil et andet samfund i stedet for bare at tyre folk.

    Man kan ikke tyre folk.

    Der var yderst gode årsager til socialisternes fremmarch på verdensplan og hovedårsagen var social nød uden sikkerhedsnet og manglende menneskerettigheder i den tids variant.

    Så jo, jeg har kommet og arbejdet på hele den kyst og har boet i såvel Køge som København og har derfcor også en række ganske anderledes reflektioner.

    Sociale problemer forsvinder ikke, hvis ´man bare flytter dem – med eller uden hash.

    Det kræver både hårdt uddannede mennesker og masser af arbejde. Det vil man så ikke. SR`s mange projeketer lagde ligesom en dæmpende dyne over det hele; men man bør vel kunne se, at stadigt mere hårde tiltag ligefrem avler utilpassede.

    Slutteligt skal jeg så anføre, at der i edn række områder af landet knapt nok findes den slags tilstande.

    Banker man løs i en stor by, så flytter folk bare udenfor rækkevidde. Det er samme sag med forældre, som ikke passer deres børn ordentligt.

    Hvornår fatter man det mønster.

    Du har ret, måske med modsat fortegn set med mine holninger og viden, en række olddanskere er stadigt på heste, køer og får og der bor en bager…

    Sådan ser Danmark ikke ud og kommer heller aldrig til det igen…

    Man kan kun reducere den importerede mængde af uuddannede og mængden af danske ufaglærte ved uddannelse og dannelse.

    Her er der bedste muligheder i at rykke indvandrerskaren. De er unge. De er initiativtagere og har modsat det danske proletariat en højere gennemsnitlig intelligens formodentlig svarende til landsgennemsnittet. En del af dem har så en arv, der må erstattes med noget mere brugbart.

    Man må også acceptere, at det er aldeles nytteløst at straffe ældre, som ikke er til noget og give dem apanage. Det er samme sag med en række ældre olddanskere – En fast årlig udgift på minuskontoen. Det med at jage sagesløse rundt i manegen, selvom de har gjort deres bedste fra 15-55 år og nu er slidt op, må høre op(især match-gruppesystemet, hvor en række politikere retteligt selv burde have fået sat brændende tændstikker i røven).

    Det er ikke nok at arbejde hårdt. Man skal også lave noget rigtigt.

    Det er klart visse ting sommetider har med religion at gøre; men de sociale ting fx traditioner for uddannelse og almen væremåde, kan vi løse.

    Derfor er focus på religion/religiøsitet helt hen af vejret. Det virker sommetider dobbelt sygt, når det bedrives af knapt nok 4-hjuls kristne.

    Hykleriet ses i, man blev tudet ørene fulde om Brorsonpræsten og det politiske i det incl. Ehl., mens hele menageriet stablede sig op i Tingbjerg for at beskytte en præst.

    Denne præst var pludselig nærmest helliggjort.

    Jeg er selv kommet i Tingbjerg, ganske vidst ca 5 år siden, men her var der faktisk mange eksempæler på trusler og hærværk. Allerede den gang var nogle af græsplænerne delt op efter etnicitet. Da jeg havde et ærinde i form af job, var jeg velkommen; men jeg blev checket..af dem i bedste naboværnsstil – høfligt men bestemt. Jeg ved så ikke om de hørte til de gode eller de onde.

    Ja, de var vel onde, for de var indvandrere og damerne havde nysselige tørklæder på.

  12. Af jens holm

    -

    Anja Jensen.

    xxx Din og Jens Holms retorik lyder som de krænkede fanatikere hos Islamisk trossamfund.
    “I danske skal onskulle at i overhuvedet eksistere xxx

    Hvor er Du indlagt…

  13. Af Anja Jensen

    -

    jens holm
    xxx er det din livvidde ?

  14. Af Kim Olsen

    -

    @Kristian Andersen

    Vær nu lidt glad!

    Dit parti (EL) har netop for 117. gang stemt imod et forslag til at komme den indvandrerbaserede kriminalitet til livs.

    Tænk hvis du og dine ligesindede skulle indgå i fornuftige tiltag og dialog.

    Denne gang blev du reddet, man kan nemlig ikke have en bipolar personlighedsforstyrrelse uden fjendebilleder.

  15. Af Kim Olsen

    -

    “Folketinget vil afsætte midler til en akutpakke, der retter sig mod særligt plagede områder.”

    Er der ikke en der er klogere end mig der kan forklare hvorfor EL ikke vil være med?

  16. Af Anja Jensen

    -

    Kim Olsen
    Fordi EL selv er voldpsykopater.
    Røde gammel kommuniter, jødehadere og samfundsfjendske

  17. Af Kristian Andersen

    -

    Sjovt som nogle debatører mener at vide hvilket parti jeg stemmer på. Jeg kunne aldrig finde på at stemme på El eller DF!

    Derimod er det nemt at spotte en DF’er ;)

  18. Af Kristian Andersen

    -

    @ Anja

    Det er flot hvad dine fordomme udpensles i. I ekstremt højredrejde muslim-hadere er efterhånden en kliche.

    Jeg er sikkert også Jødehader (fordi jeg mener at Israel fører Apartheidpolitik og desuden er krigsforbrydere) i dit afstumpede universe selvom jeg ikke stemmer til venstre i Politik og faktisk skal giftes med en Jøde ;)

    Kom nu på banen med lidt hjeneceller istedetfor den evige infantile DF retorik!

  19. Af jens holm

    -

    Kim Olsen.

    Dit xxx Hvorfor Ehl. har sagt nej til denne pakke.xxx

    Jeg har et rimeligt gæt, men det er et gæt. Man ønsker nogle permanente og også langt mere bekostelige investeringer i unge mennesker.

    I bedste fald mener de, pakken er yderst utilstrækkelig, lidt af en nødforbinding fremfor et hospital.

    Jeg er i givet fald enig med dem med, men havde alligevel stemt ja.

    Man skal så bare huske, at Vk0 har bestemt en række love og der kommer flere, som i den grad er usmagelige for samme område.

    Med lov skal land bygges er jo ikke det samme som Danmark skal stable himmelbjerge af papir medmindre det har noget at gøre med den globale havstigning at gøre.

  20. Af Kim Olsen

    -

    Jens Holm,

    Det kunne være en forklaring:)

  21. Af Kim Olsen

    -

    Rolig nu bette Kristian. Der er jo ikke nogen der har beskyldt dig for noget vel?

    Tillykke med det forestående bryllup:)

  22. Af Anja Jensen

    -

    Kristian Andersen

    ja det beviser bare du er en rigtig koran luder ligesom Frank Aaen !

  23. Af Steffen Nielsen

    -

    Kristian Andersen

    Du kalder alle, du er uenig med, DF’ere.

    Hvorfor så ikke indrømme, at du er tilhænger af de totalitære fra Enhedslisten lige som resten at dit segment, når nu alt skal forsimples ?

  24. Af l Mortensen

    -

    Med fare for at få nogle ordentlige nogen over nakken vover jeg aligevel det ene øje.
    Er jeg den eneste, der synes, at et ganske lille mindretal af bidragyderne fokuserer uendeligt meget mere på at skyde på hinanden end på at beskæftige sig med sagens egentlige indhold?
    Er jeg den eneste, der synes, at et ganske lille mindretal af bidragyderne bruger ord og vendinger, der stikker i øjnene som en albino til et zuluafdansningsbal?
    Og er jeg den eneste, der synes, at det samme ganske lille mindretal har en tendens til den samme måde at gebærde sig på i alle de blogs de deltager i?
    I så fald undskylder jeg dybt.
    I modsat fald glæder jeg mig til den fortsatte debat!

  25. Af Christian Toffini

    -

    Til: Jens holm. (1-2)

    Nej, jeg taler om folk med musl. baggrund, hvor
    1, 2, 3 Gére, faml.sammenføringer etc. indgår.

    Nej, jeg taler ikke kun om indv. forældre, men
    om folk med musl. baggrund, hvori 1, 2, 3 Gére,
    samt faml.sammenføringer indgår.

    Mht. din sammenligning omkring tidl. tiders
    sociale niveau i de kbh. gader & stræder, er
    ganske enkelt FOR latterlig, & kan i bedste
    fald, kun vendes imod dig selv, da hverken
    begået lort, omfanget, el. tilskudssamfundet
    var skabt dengang.

    Til sammenligning, har den musl. befolk., været
    spredt ud over det ganske land, i de sidste 20
    -25 år, og har modsat tidl. tider, haft endog
    SÆRDELES tilgang til de off. kasser, herunder
    fri udd., bedre bolig mv.,. kort sagt alt.

    Nej, vi er ikke enige om, at det musl. befolk.
    antal falder, men derimod stiger. Jeg skal dog
    medgive, man på de selv samme tal, fertiliteten,
    kommer frem til to modsatrettede konklusioner,
    afhængig af hvem man spørger (dok. herfra); men
    når man indkl. DKérnes uddøende race, kontra
    den fortsatte høje musl. føderate, & ivandring,
    skal man være tæt på døv, dum & blind, for ikke
    at ku se mønsteret over det ganske DK, som EU.

    Hvad angår din argumentation, DE SKAL HJÆLPES,
    må jeg sige, jeg slet ikke anerkender, da vi
    taler både, 2, & 3 G, nu, hvortil HJÆPEN, har
    stået ØGET, non stop på i de seneste 30 års tid.

    Resultatet heraf, har kun været mere lort til
    følge, synkront niveau med øvrige vestlande.

    I angst for eneste tilbageblivende alternativ,
    har man således fået opbygget en direkte mia.
    integrationsindustri, da ovennævnte argument,
    kontra angst for alternativet, kun har kaldt på
    mere af samme, hvortil man fortsætter, trods
    enhver kan se det virkningsløse heri.

    Derfor øgede seneste finanslov, ikke mindre
    end 641 mio. kr. hertil; skønt vores budgetter.

    I stedet tyder al rationel baseret fornuft på,
    at nævnte mia. integrationsindustri, med heril
    tillæg af vores såkaldte velfærdssamfunds mange
    passivydelser, hvoraf vi tæller et 3 cifret mia.
    beløb pr. år, at dette direkte hæmmer det selv
    samme det er sat i verden for.

  26. Af Christian Toffini

    -

    Til: Jens Holm. (2-2)

    Ser man fx på Spanien & USA, hvor man slet ikke
    operere med dette integrations-begreb, går det
    også ad HT, men dog langt bedre end de lande
    som kaster absolut flest nyttesløse penge heri.

    Det ku derfor godt se ud til, at integrations
    -industrien, samt vores sygt overdrevne velfærd
    -ssamfund, direkte fremelsker de resursesvages
    dårligdomme, samt de ugideliges overlevlses
    -instinkter, hvorved lortet kun rodfæster sig.

    Kan se du fortsætter med at snore omkring
    illusionen, at her kun er tale om et stor
    -by fænomen, og hvilket igen er forkert.

    Uanset hvor i landet, her i givent område er
    en mindre eller større musl. gr., opstår her
    notorisk de samme prob. i form af ugidelighed,
    med dertil arb.løshed, og empatiforladt afkom.

    Passere den musl. gruppe et vidst niveau, opstår
    lokalsamfunds terroen, med dertil bil, og inst.
    afbrændinger, stenkast på politi/brand/ambulance

    I øvrigt.. du taler om sociale boligbyggerier er
    årsagen. Altså vil du øge mia. intetegrations
    -industrien med et tillæg af et yderligere 3
    cifret mia. beløb oven i eksisterende. SMUKT.

    Nej kære ven.. Vi har fortsat massere af almene
    lejeboliger at kunne måle på, også faldefærdige,
    hvor vi kan se at de IKKE-musl. beboere, ikke
    begår al det samfundsnedbrydende lort all over.

    Byfornyelsesprojekter, fjerner ikke Islam´s
    affødte mis-kulturmønster, da det er placeret
    inde i hovedet, og ej i betonen. Vågn nu op.

  27. Af Anja Jensen

    -

    Christian Toffini

    Jeg er helt enig med dig.

    Man prøvede ellers et godt integrations tiltag i starten af 80erne i Høje Tåstrup
    Boligselskabet ville kun have 1 indvandre familie ind pr 10 danske familier . Genialt!
    Indtil der var en nyttig idiot der trak racime kortet.
    Så væltede det ind med indvandre, og danskerne flyttede ud.

    Nu ligner det bagdad

  28. Af Christian Toffini

    -

    Til: Morten Jespersen. (1-2)

    Nej, hvad du kalder unuanceret had, formentlig
    affødt ud fra en håbløs, unuanceret ide om, at
    eneste vej, kun er mere virkningsløs integration
    , har kun sjældent med racisme at gøre, skønt
    den oplevede forskel, måske kan føles similar.

    Endelig kan Islam-kritik aldrig konverteres til
    RACE(isme), ord, & tilstand, er selvforklarende.

    Til dine ord i ”B”, kan jeg give dig delvist ret
    i, at Islam ikke er en klassisk terror org. i
    sig selv, og fuldt ret i, at Tindbjerg, OG alle
    de andre MANGE MANGEE andre steder, ej heller
    indgår i den klassiske forståelse af terror.

    Men jeg tror nu også du omkonvertere det sagte,
    el. mente, i det man sikkert har henvist til,
    at her overalt i de vestlige lande, opleves den
    samme vold, og had imod landets oprindelige,
    IKKE-musl. borgere, og disses institutioner.

    OG.. Når man ser på den fælles baggrund, Islam,
    og at den daglige vold, og gade terror, er vendt
    imod IKKE-musl., jamen så kan man ubetinget tale
    om en delvis mental, & fysisk arveart af terror.

    Til ”C”, kan jeg give dig ret i, at borgernes
    næstekærlighed, er sat på prøve, og er ved at
    være godt udtømt, sådan at sandhedens & kravets
    time, hastigt nærmer sig. Ingen tvivl herom.

    Den anden part – vi ikke tager godt imod dem,
    at vi ikke hjælper nok, vi ikke socialisere os
    med dem, osv., er en fakta forladt undskyldning,
    som mismatcher korporligt med virkeligheden.

  29. Af Christian Toffini

    -

    Til: Morten Jespersen (2-2)

    De faktiske forhold, er modsatrettede kære ven.

    Igen, det er ikke nationaliteten man skyder på.
    Grunden til du fx høre Arabere, Pakistanere,
    Tyrkere, mv., skyldes deres affødte lorts tal,
    viser en entydig tendens, uanset vestland.

    OG IGEN… Da fællesnævneren HVER GANG er Islam,
    Jamen så tror da fanden, man fokusere på disses
    såkaldte religiøse baggrund, som de fleste os i
    øvrigt er ved at blive om, i det daglige, består
    en mindre del af religiøsitet, men derimod dens
    affødte eftereffekters grimme nedbrydende fjæs.

    Det religiøse aspekt, i kombi. med dens kultur,
    ses i & omkring tørklæder, kvindeundertrykkelse,
    (typisk vold), som ofte også er en del af det
    gene relle opdragelsesmønster.

    I øvrigt er det pænt ligegyldigt hvilken titel
    man kan hæfte på, vi har mere end 30 års rå data
    at kunne vurdere på, ud til øvrige vestlande.

    Al denne dybe læggen-hoved-på-skrå-kur, er der
    -for ef. mine bedste begreber, en del af selve
    årsagen til vi aldrig får overtrumfet din slags,
    hvis ideer som nævnt er afprøvet, og står på,
    uden ABSOLUT nogen effekter overhovedet.

    Så ud af landet med lortet, det er den eneste
    vej, det tør man ikke, og har således fået skabt
    dette mia. dyre integrationsmisforster, og hvis
    30 årige bagetids konsekvenser nu har nået et
    sådan omfang, at integrations-argumentet er ved
    at lide døden..

    Det virkelige interessante er derfor, hvor
    længe man vil fortsatte af samme vej, og
    endnu vigtigere, hvad man vil afløse det med ?.

  30. Af Carl-Erik Pedersen.

    -

    Jeg tror ikke, at det er mulig at sätte fällesnävneren, for stupiditet, blandt politikere, lavere end den er nu!!!

    Der er noget rivende galt, med den förte politik, når man honorerer kriminalitet, og dårlig opförsel, fra politisk hold!

    Nu tror jeg, at vendepunktet er nået, for nu kan Danske politikere, ikke dumme sig mere, end de har gjort, uden at folketinget, bliver lagt ind under ånsvageforsorgen, hvor de efter en stor del af befolkningens opfattelse også hörer hjemme!
    Der vil de selvfölgelig også blive forsörget resten af livet, så overgangen bliver slet ikke så slem, som de måske kunne frygte!

    Med venlig hilsen, Carl-Erik. Pedersen.

  31. Af Christian toffini

    -

    Til: Anja Jensen.

    Troede nu Taastrup havde fået lov at indføre
    det som kaldes for “grøn anvisning”, betydende
    , at kommunen, typisk har fordelingsretten af
    beboere for 25 – 33 procents vedkommende.

    How ever.. Faktum er dog, at Tåstrup gård, alle
    dage har været, og fortsat er fyldt til briste
    -punktet med folk af anden etnisk herkomst.

    Fordelingspolitikken er dog reelt ligegyldig på
    den.. ja, ikke længere bane, for der er vi nu,
    men lige rundt om hjørnet, da denne befolknings
    -vækst, tillagt den notoriske arbejdsløshed, på
    imellem 57-42%, bevirker at man kun kan fordele
    alle disse hele tiden mange flere, blandt de
    almene lejeboliger, og som vi ved, allerede er
    ved at være fyldt helt op.

    Fremtidens boligmasse fordelings-politik, vil
    derfor komme til at bestå i, at staten må tvinge
    kommunerne til at give byggetilladelse til de
    almene leje org., da enhver borgmester vil vide,
    at man er fucked, hvis her gives frivillig
    tilladelse hertil, idet vælgerne vil reagere
    over for de øgede forsik.præmier, kontra reduce
    -rede ejendomspriser, samt off. service, da
    mange af kommunens midler nu skal gå til alt
    fra bistand, til udbyggelse af skoler, dag.inst.
    pladser mv., alt sammen til ikke selv-betalende.

  32. Af Christian toffini

    -

    Til: Carl-Erik Pedersen.

    Ja, hvad enten vi taler generel økonomi, herund
    -er velfærdssamfundet, og el. indvandrepolitikk
    -en, er stupiditets-grænsen passeret for år 10ér
    siden, hvortil konsekvenserne heraf, er ved at
    have nået et sådan omfang, at man ikke længere,
    “bare” kan udskrive en check når man skal udvise
    sin enten, integrations-handlekraft, og el. købe
    velfærdsnyder-vælgere op, for sikring af partiet

    For musl. vedk. (lagde du mærke til jeg slet
    ikke sagde integrationen, anerkender den ikke),
    har man haft godt 30 år, og årlige mia. budge
    -tter til at bevise sin pointe, men uden held.

    Så ja, vi er (oplevet pludseligt), gået fra en
    slags det-går-nok-tilstand, og over til konklu
    -sionernes tid, hvor hvert et politisk træk,
    langt stærkere end tidl., udstiller handlings
    -lammelsen, det ineffektive, og stilstanden.

  33. Af Carl-Erik Pedersen.

    -

    Christian Toffini.

    Ja, Christian, du har ret i, at det fremover ikke vil väre let for politikerne, blot at kanalisere penge til integration, da der er brugt alt for mange penge på dette konto, og selvfölgelig vil välgerne ikke se flere penge smidt ud af vinduet, da de brugte belöb, har vist sig, at väre uden effekt!

    På et eller anden tidspunkt, må man erkende, at en investering, ikke giver afkast; men underskud, og stoppe med at investere!

    Der var vist en klog mand, der engang sagde, hellere tage et lille tab i tide, end et större senere!

    Jeg tror at vi har nået dette punkt for lang tid side, hvor vi skulle have stoppet hele integrations cirkusset, ene og alene på ökonomiske grundlag!

    Men jeg vil så sandelig heller ikke väre med til at prämiere kriminalitet, og dårlig opförsel, da dette sender de helt forkerte signaler!

    Efter händelserne med terrorrist anholdelser i U.S.A. af terrorister der ville udföre aktioner i Danmark, bör det nok erkendes, at Islam er en vedvarende fjende af Danmark, Og den Danske befolkning, og eneste lösning er, at komme af med Islam i vort närområde!

    For et liv i fred og harmoni, får Danskerne aldrig med muslimer!
    Og vi bör väre på vagt over for alle muslimer i Danmark, da vi ikke ved hvem der vil os ilde!

    Den erkendelse, kan Danmark lige så godt acceptere nu, som senere, for forholdene vil ikke ändre sig; men snarere udvikle sig endnu mere negativt!

    Med venlig hilsen, Carl-Erik. Pedersen.

  34. Af Christian toffini

    -

    Til: Carl-Erik. Pedersen.

    Kan kun være rent 100.00 % enig i dit indlæg.

    Dog skal man nok passe på med at sige, at ALLE
    muslimer, (skønt jeg forstår hvad du siger),
    da det lyn hurigt kanaliseres over i, at der
    kan man bare se når rabiaterne udtrykker sig.

    Kan du følge mig, der er langt mere metodisk
    styrke i, at kunne udvise nuance (skelne).

    Dette ud fra betragtningen, at slapperne, altid
    har den fordel, at det er nemmere at sige ja,
    og være gode, end det modsatte.

  35. Af Carl-Erik Pedersen.

    -

    Christian Toffini.

    Ja jeg forstår dig godt, og ved også godt, at det er forkert, at generalisere; men det er vreden, og afmagten over, hvad vore politikere, i deres usigelige dumhed, har skaffet landet af problemer, som kunne have väret undgået, ved simpel hen at tänke sig om!

    Med venlig hilsen, Carl-Erik. Pedersen.

  36. Af Christian Toffini

    -

    Carl-Erik Pedersen.

    Nej, er alt andet end forkert at generalisere,
    da alternativet hertil, er at individualisere.

    At generalisere, er blot summen af helheden,
    såsom det er usundt at ryge etc., hvor indivi
    -dualisering, lynbørge, kan få modsatte resul
    -tat, afhængig af den enkeltes fordel/oplevelse.

    I øvrigt har du ud fra en kynisk rationel betrag
    -tning, ret i, at man bør udvise denne, skal vi
    kalde det årvågenhed over for alle muslimere.

  37. Af Carl-Erik Pedersen.

    -

    Christian Toffini.

    Ja du har nok ret igen; men ved generaliserig rammer jeg desvärre uskyldige, selvom jeg ved, at det er uundgåeligt, for effektivitetens skyld1

    Så “so bee”, da vi ikke kan lave omelet uden at knäkke äg!

    !. prioritet er vores egen sikkerhed!!!

    Med venlig hilsen, Carl-Erik. Pedersen

  38. Af Daniel T

    -

    Kære Katrine.
    Nu du er præst, skulle du så ikke starte med at se på Folkekirkens homofobi og diskrimination, frem for hip-hoppens?

  39. Af Lyt endelig ikke til sandheden « Danmark

    -

    […] Mere om bandekrigen […]

  40. Af Katastrofalt forfejlet kriminalitetsbekaempelse resulterer i fuldstaendig underkastelse – you wait and see! « Danmark

    -

    […] Mere om bandekriminalitet Kommentarer (6) […]

  41. Af KRIGEN SKAL FORTSÆTTE – det er vort indtryk « Danmark

    -

    […] Mere om bandekriminalitet […]

Kommentarer er lukket.